BNG Cultuurfonds 50 jaar

Nominaties BNG Bank Erfgoedprijs 2014 bekend

"Vier gemeenten die het verschil maken met erfgoed". Dat zijn volgens de jury Bergen op Zoom, Coevorden, Midden-Delfland en Rheden. Deze gemeenten zijn genomineerd voor de BNG Bank Erfgoedprijs 2014.

Olivier Diepenhorst genomineerd voor BNG Bank Nieuwe Theatermakersprijs 2014

De jury van de BNG Bank Nieuwe Theatermakersprijs heeft nog een nominatie bekend gemaakt. Het gaat om Olivier Diepenhorst voor Ashes to Ashes van Toneelschuur Producties.

Dans, mode, fotografie en dichtkunst in ECI Cultuurfabriek in Roermond

Vrijdagavond 16 mei 2014 werd de derde voorstelling van het jubileumproject Eeuwige Jeugd in de ECI Cultuurfabriek in Roermond opgevoerd. De foto's geven een impressie van de avond. Relaties van BNG Bank en het BNG Cultuurfonds genoten van de combinaties van dans, muziek, mode en dichtkunst uit Limburg en Noord-Brabant.